Gloria.

Det är ju fantastiskt. Biljäveln är död. Helt jävla superfuckingdöd. ORKA!
Får kalla in Putte-assistans. Förhoppningsvis är det något relativt lätt fel. Annars tror jag att jag dör.
Jag älskar min bil. Hon äger, världens finaste bil ju!
Älskade du, 25 är ingen ålder på en Jetta! Kom tillbaka till mig..

Förövrigt, inget speciellt. Inte varit i stallet på "aslänge". Typ, en vecka eller så. Har haft fullt upp, varit inne i Örebro och så är vi förkylda allihopa. Dvs Kattis, Becka och jag. Jag är visserligen bara täppt och nyser hela tiden (udda?), men ja. Man vill ju inte BLI jättesjuk.

Har lust att styla om bloggen lite. Men, orkar liksom inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0