Magic zone.

Världens bästa Pappa köpte ett par ridstövlar till mig idag, i för tidig födelsedagspresent! Woho! (Jag hade ju kunnat vänta men tills imorgon var det 20% rabatt på dem, så kan ju passa på!) Ett par Horsehead Prescot för att vara exakt:

De kan ju vara det obekvämaste jag någonsin gått i, men så är de ju inte till för att gå i. Tror att de kan bli bra att rida i iaf! Och helt klart snygga och unika. Ny modell som förhoppningsvis inte "alla" tänker köpa.

Sen var det ju jätteroligt att åka hem på den kringelikrokiga vägen mellan Marieberg och Fjugesta.. Såkallad "motorcykelväg", snöstorm, sommardäck. Jag var måttligt road! Men min fina lilla bil klarar ju det mesta, pansarvagnen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0