Lost boys.

Nyss hemkommen från Örebro, och jag mår tipptopp!
Dumpade ju av Divaskräpet hos mamma och c/o igår och stack på partey i Karlskoga med Angie och massa andra bra människor - och ja.. En flaska vin, 3 cider och ca 6 shottar senare kan jag väl konstatera att det är lite blurrigt. Allt jag vet är att helt plötsligt var vi bara 3 st kvar på festen, så vi gick och köpte pizza, sen vaknar jag helt plötsligt på soffan och är ensam. Karln som bor där var någon annan stans, och de andra gick väl när jag däckade. Liiiite knasigt!
Men lika glad är jag för det! Satte mig på första bästa buss in till Örebro och åt massa god frukost och mös med vovvarna!

Inte lite nöjd heller med att må såhär bra dagen efter. Inge illamående, ingen yrsel, trötthet, huvudvärk osv... Flummig, knäpp och hungrig är min bakfylla när jag inte druckit sprit, awesome!!

Och lite hurtig känner jag mig också, kanske blir till att dra på sig långkalsongerna och dra en långpromenad med Diva. Dock är det jävligt kallt ute, och hon är stört trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0