Vy från ett luftslott.

Körde Taz en stund på banan idag! :) Vi tog på ridbanan en gång till för att verkligen säkerhetsställa att allt fungerar. Nästa gång blir det en sväng upp på grusvägen!
Han skötte sig iaf super, en kort bit hoppade även Kattis in i vagnen så vi var 2 st. Vilket gick kanon! Kattis fick hjälpa honom svänga lite en gång då jag råkade göra svängen liiiite för snävt, inte lätt alltid!


Sen red vi ut en sväng! Jag red Joker med Kattis-Joy och Becka-Tilde (eller ska jag säga Fjant?). Tilde var hysterisk och skyggade och kastade runt för ALLT. Vilket inte Joker uppskattade, han är ju så himla ängslig lille killen!
Otippat var ju iaf när vi red förbi ett grannstall och ser ett sto som fölar! Fölis var så gott som ute, men inte riktigt. Lite häftigt, lite äckligt :) Och, lite panik innan jag fattade vad fan som hände :p
Förövrigt var Joker riktigt pigg för att vara Joker! Som sagt ängslig eftersom Tilde skrämdes hela tiden, men man börjar känna mycket mer ridbarhet hos honom nu, han börjar faktiskt bli riktigt rolig att rida!!


Blåste så jävligt så orkade inte göra något med Junoz och Titti idag. Det får bli imorgon eller Onsdag istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0