Act of desperation.

Hm. Hannah Widerstedt. Fake? På allvar?

Jag var nästan rädd för att hon var på allvar. Typ, med lite överdrift såklart. Men jag märker ju när jag kollar på Big Brother att hon VILL ha uppmärksamhet. När den hon pratar med vänder sig bort börjar hon direkt "Åh aj mitt ben", "I'm so alooone", "Vem fan ska jag knulla ikväll när alla är så fula?" osv.. Och i sina videobloggar är det konstant "ehm, typ, ah, lixom, ah, ehm"... Ingen människa pratar väl så. Och hon lär ju ha konstant kramp i ansiktet om hon alltid rynkar ena ögonbrynet. Eller?

I vilket fall är jag nu helt övertygad om att hon är full med shiiit. Kolla det här inlägget. Där övertygades jag om att det bara är en fasad. Inget skriver väl ett sånt där mail till ett företag som omsätter flera miljarder euro om året.
Hon är ju fan inte dum. Hon vet ju hur man lockar fler läsare; provocering.
Nej, jag tror allt bara är ett spel. Och nu mår jag lite bättre som person när jag är övertygad om det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0