Break me, shake me.

Det är rolig med beroenden. Jag vaknade en morgon och var helt fri (mer eller mindre iaf) från min allra största last - socker/Coca Cola. Jag kunde lätt dricka 2 liter per dag förut, och aldrig mindre än typ 1 liter. Helt galet.

Sen hände något, om det var att jag var så ledsen den perioden eller om det var något annat vet jag inte. Jag var iaf inte ett dugg sugen. 1,5 liter cola låg orörd och oöppnad i min kyl över en vecka.
Nu har det gått nån månad typ, och jag dricker bara Kiviksdrycker, mulitivitaminjuice och liknande. Tänkte mysa till det lite igår med tacos, cola och Schindler's list (bra film!), så köpte 2 burkar cola. Öppnade en burk, och det var inte ens gott. Fick typ tvinga i mig burken, tog nog 4 timmar att dricka upp den.

Och samma sak med godis, chips etc. Kan vara skitsugen, köper en chipspåse/lite lösgodis/whatever och äter 2-3 st. Sen vill jag inte ha mer.
Fast jag klagar inte, det är rätt skönt att vara av med sockerlasten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0