Brighter than the sun.

Det är ju tur att man inte är överambitiös eller så! I brist på annat att göra på jobbet dammsuger man hela rullbandet + undertill + gummimattan på golvet. Och nu tar jag en välförtjänt vilopaus i ca 20 min tills det är dags för fikarast.
Ibland, tycker jag att Euromaint inte förtjänar mig. Men sen kommer jag på att vi har en tågkyrkogård, och då ökar ju cool-faktorn lite. Så jag kan tänka mig att jobba här ett tag till.

Snart är vi uppe i 2 år, Euromaint och jag. Blir min tredje sommar nu i sommar. Tiden går fort när man har roligt, 9 härliga sommarveckor där alla torra gubbar försvinner och ungdomar regerar förrådet. Vissa dagar gör det inte ens något att man missar hela sommarlovet, för vi har otroligt kul. Och ofta inget att göra heller.

För att inte tala om de snygga kläderna vi har på oss!
Nej, blir så glad av att prata om mitt älskade jobb, så nu ska jag gå och gräva fram en pall så jag får något att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0