So sick.

Totalt omotiverande att leva när man är sjuk. Vaknade igår morse och hade sådär riktigt ont i halsen. Blev värre och värre under dagen såklart.
Idag mår jag lite smått som en kokad räv. Snurrig när jag står för länge eller försöker läsa (så plugga är ju bara att glömma), fryser och svettas samtidigt.. Och får så infernaliskt ont i bröstet så fort jag hostar. Hostar som tur är inte så ofta, men när jag väl gör det håller det på ett tag. Usch. Sega, äckliga slem. Makes me wanna cry.

Fast som tur är, så är det ingen som vill läsa om det!
Skulle kunna hoppa över allt det där och bara skriva att skrivandet hamnar på hyllan för jag har feber och ont i skallen. Fast å andra sidan, mycket roligare att få gnälla lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0