Someone like you.

Mitt älskade retard. Om du bara visste hur otroligt oslagbar du är.

Vem hade fått upp mig ur sängen varje morgon, om inte du?
Jag älskar de bamsekliv framåt du tagit de senaste 2 veckorna.
Jag älskar att du är bäng, jag älskar att du vill sova länge.
Jag älskar hur du lyfter på tassen när något luktar väldigt intressant.
Jag älskar att dina ben sprattlar åt alla möjliga håll när du springer.
Jag älskar hur du ibland sitter och stirrar på mig, och går när jag klappat en stund.
Jag älskar dina konstiga rutiner, att du måste kissa på samma gräsmatta först varje promenad.
Jag älskar hur du blir knäpp och ouppfostrad när någon annan håller kopplet, respekt förtjänar man!
Jag älskar att du alltid ska "gömma" dina tuggben i soffan eller sängen.
Jag älskar hur du kan vara orädd för dammsugare, smällare osv, men är livrädd för golvmoppen.

Jag älskar hela dig för att du är som du är, inte trots det. Jag älskar att du är en riktig Diva. Min Diva. Min livsfarliga, barnätande pitbull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0