Call me when you're sober.

Idag har det jobbats minsann!
helvetes löjligt dock, de har infört parkeringsavgift på jobbets parkering.. Vafan är det?! Snart har jag väl inte RÅD att jobba längre, blir för dyrt. Truckkort ska man ha råd att skaffa också, fan inte gratis..

Anyhow. Hade lite tråkigt innan frukostrasten, så beställde nytt abonnemang med en iPhone 4s! Hur lame är inte det?! Jag har totalt vägrat iPhone. Men nu var det ett AWESOME abonnemang, men antingen iPhone eller tegelstenar som inte får plats i fickor typ. Så, why not. Kanske blir kul. Spännande att försöka lära sig hur de fungerar bara.... Tur jag är den sista i  familjen (världen?) att skaffa iPhone/Android/Smartphone/whatever, så får gå kurs hos mina systrar!

Trött som ett as också, hatar att gå upp tidigt. Sovdags, imorgon är det dags för stallet igen. Bjuder på en bild från igår, finaste Taz framför vagn!! :D <3 En känsla jag kommer leva på länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0