Dance with somebody.

Usch vad jag försöker träna min kondis. Men det är jobbigt!
Har ju problemet att jag får så ont i mellangärdet nu för tiden, vilket jag inte tror beror på dålig kondis då jag förut klarat att gå nästan hur länge som helst, men inte gör det längre. Men, jag kämpar ju på med långpromenader, backar och sådär ändå.

Men, jag känner att det räcker ju inte. Så jag har börjat cykla lite också. Idag t ex tog jag cykeln till stallet. Problemet är där att jag får så otroligt ont i vänster öra efter en stund? Vad fan är det om lixom? Skitjobbigt är det iaf.
Haha, och Fjugesta är ju så bra uppbyggt så på vägen till stallet är det nedför hela tiden = hemvägen är uppför hela vägen. Och när benen är helt döda efter att ha ridit Joker.. Ja, det är inte roligt. Mina ben är fan spagetthi halvvägs hem.

Men, planen är ju att börja cykla lite med Diva också så det är bara att hitta vägar som är relativt raka och börja där. Ska även börja jogga lite. I form till sommarn? Man kan ju iaf drömma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0