Family portrait.

Jag hamnade hemma hos mamma idag igen! Var ju här med Diva hela helgen, och blev hitkallad idag igen av Josefine. Hon är dock bara ute efter Diva =)

Vi har iaf myst stenhårt! Ätit subway, köpt nya Calippo Shots-glassen, kollar nu på Desperate Housewifes och senare blir det såklart Big Brother. Diva har härjat runt som tusan här några timmar, rotat runt som tusan bland Milos leksaker (Milo sover hos Sandra inatt förövrigt så han är inte här) som nu är utspridda ÖVERALLT.. Nu ligger hon helt utslagen och sover.

Nu ska jag kolla vidare och rota lite i skåpen efter något SNÄÄÄSK!
Btw, min familj är bäst. För att bevisa det ytterliggare, imorgon eftermiddag droppar pappa förbi mig med en bättre TV! Wohooo!


Kommentarer
Josefine

Men inte bara diva! Vill träffa dig också ju!! :D

2012-03-16 @ 07:38:07
URL: http://josefinepedro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0