Happy birthday.

Haft en trevlig kväll med Pappa och mina fina systrar!
Började med lite bowling (ja, jag skämde ut mig totalt) och avslutade med buffé på Kinamuren. Blir ju inte mycket bättre! Och man känner sig ju lite extra vuxen när man har alla de tre i bilen och är chaufför, i sin egna bil ^^

Diva var under tiden hemma hos Mamma och Douglas. Douglas var som vanligt gullig och gick långpromenad med henne och hon har tydligen skött sig jättebra! Mamma har ju en liten dvärgschnauzer, och det glädjer mig verkligen att Diva och han funkar så bra ihop. De kan ligga på varsitt ställe och sova, vara ute och gå tillsammans osv. En stund förut låg de på varsin sida om mig och hade sina huvuden på varsitt av mina ben. Så otroligt mysigt! Vi har världens finaste hundar!!

Så, nu har vi myst här hela dagen och kvällen. Mamma fyller ju dessutom år idag! Grattis världens bästa mamma!
Nu ska jag sova och hoppas på fint väder imorgon, då blir det stall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0