Innan jag kände dig.

Blev en tripp till Husaby Hästklinik idag där vi fick Beckas ponny Dessie (Desdemona) friskförklarad =) Hon har haft typ... Fraktur på giffelbenet (eller vad fan det nu heter) tror jag. Skönt att det är läkt ordentligt iaf!

Sen red jag Titti en sväng på banan. Men blev kort och lätt, kände fölisen genom magen! :D Den låg väldigt långt till vänster så kände den när jag skänklade, riktigt häftig känsla! Första gången jag upplever det.
Så lite volter och serpentiner i skritt, travade sen ett par långsidor typ. Blir, precis som ALLTID, ett par bakutsparkar då och då. Men sån är hon helt enkelt. En spark, sen gör hon ALLT som världens dressyrhäst typ. Mjuk i sidan, mjukt steg, fjäderlätt i munnen (även om jag rider på hackamore)... Lilla prinsessan!!

Jag fick ju hem min iPhone idag så nu sitter jag och fibblar med den. Jag som aldrig skulle ha något som är Apple... Jaja, behövde ny telefon och fick denna till en bra deal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0