Living in a world without you.

Diva och jag har myst hemma hos mamma idag! Och ja, hundarna är så duktiga så jag smälter lite.
Lite problematiskt när båda är busiga och vill leka (vilket de inte får pga storleksskillnaden), men så länge de är lugna går det bra. Och Diva börjar lära sig att DELA ben och inte vara en egoistisk bitch..

Förövrigt, bilen underkänd på besiktningen, såklart. Men det var inte så farligt.
Ett halvljus går för högt, och en styrled är glapp. Men, ny styrled kostar inte ens 150 spänn så är lätt åtgärdat. Värre med ljuset då jag tror den blivit sån sen jag körde in i ett räcke i vintras... Haha!
Skönt att det inte var värre iaf. Tyckte synd om han som besikta bilen dock. Han kunde knappt prata, var så jävla otrevlig, antagligen en pinne i stjärten, varvade sönder min stackars motor när han körde, såg allmänt pissarg ut hela tiden.
Seeeen kom en brud som jobbade där gåendes, då var det andra visslor i pipan. SUCK!

Nu sitter jag här allmänt förvirrad och tänker så det luktar bränt. Om saker bara kunde vara lite enkla ibland. Men det är beslut på beslut.
Jag vet att jag vill det här. Men det är lite moment 22. Jag har 2 alternativ, väljer jag 1 kommer jag helt missa chansen till 2, och vice versa... Jag tror jag vet vad jag vill, frågan är bara om det blir bäst i slutändan.
Antagligen inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0