My paper heart.

10 saker ni inte visste om mig, och antagligen inte ville veta heller! Håll till godo.
Visste du att...
  1. ... Jag har en otroligt älgfobi? Blir lite stressad och nervös om jag ser dem på lång håll också.
  2. ... Jag hatar när det är rester efter tvål/schampoo/balsam etc på duschdraperiet? Även skum/lödder.
  3. ... Jag flyttade hemifrån när jag var 17? Hade en andrahands-lägenhet i Oxhagen med en jobbarkompis.
  4. ... Jag efter det har flyttat hem, flyttat ihop med en kille, flyttat hem igen, och nu har min första egna lya?
  5. ... Jag har haft 2 hästar (fjordingar) på foder? Den första var Nytorps Tilde som nu går LB hoppning!
  6. ... Jag har väldigt svårt när folk är arga? Blir oftast rädd/stressad, kryper ihop i en boll och gråter.
  7. ... Jag äger en VW Jetta -87, som är min första bil? Har haft henne sen typ Oktober tror jag.
  8. ... Jag gått 4 olika gymnasielinjer och hoppat av 2 gånger? Har däremellan jobbat och haft praktik.
  9. ... Första gången jag hoppade av var typ exakt 4 år sen, och började då praktisera där jag idag rider?
  10. ... Jag är näst intill besatt av vampyrer? Tycker de är skitheta. Älskar även serier/filmer om zombies.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0